pic slider

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

יש פתרון! שירות פרסום קורות החיים של ג'ובהאנט מכפיל לך את קצב הראיונות ומביא אותך למקום העבודה הבא שלך הכי מהר והכי טוב. נשמע טוב מדי בשביל להיות אמיתי? קראו תגובות של לקוחות

קרא המלצות חמות והצטרף לשירות עוד היום-לחץ כאן

14 באוק׳ 2016

רכז/ת גיוסרכז/ת גיוסרכז/ת גיוסרכז/ת גיוס לסוכנות ביטוח מובילה בת"א, דרוש/ה רכז/ת

רכז/ת גיוסרכז/ת גיוסרכז/ת גיוסרכז/ת גיוס
לסוכנות ביטוח מובילה בת"א, דרוש/ה רכז/ת

רכז/ת גיוסרכז/ת גיוסרכז/ת גיוסרכז/ת גיוס
לסוכנות ביטוח מובילה בת"א, דרוש/ה רכז/ת גיוס זמני/ת (החלפה לחל"ד)
יש :
תחילת עבודה מיידית, בהצלחה!

רכז/ת גיוסרכז/ת גיוסרכז/ת גיוסרכז/ת גיוס
לסוכנות ביטוח מובילה בת"א, דרוש/ה רכז/ת

מה שאלו בראיון בFid%5B0%5D=1&Ke




דרושים אנשים איכותיים לקריירה כסוכני ייעוץ נדלן

לרי/מקס פרופשיונל גרופ זכיינית

דרושים אנשים איכותיים לקריירה כסוכני ייעוץ נדלן

לרי/מקס פרופשיונל גרופ זכיינית רי/מקס בצפון תל אביב.

אנשים ישרים עם אמביציה רצון ויכולת להצליח.

עם נחישות, שרותיות, יוזמה, אופטימיות ובטחון עצמי.

יכולת חיבור עם אנשים, מכירה, שיווק עצמי ועבודה עצמאית בצוות.

למתאימים אנחנו מציעים כניסה לעולם מרתק ומאתגר

ברמה הגבוהה ביותר של תיווך וייעוץ נדל"ן בתל-אביב.

עמלות גבוהות למתאימים

( יתרון לבעלי/ות ניסיון בתחום מכירות ושיווק )

שלח/י –

ו/או התקשר 050-929-0000 בנצי אגיב

לא אתם אבל מכירים אנשים מתאימים ? שתפו או תייגו אותם !!


דרושים אנשים איכותיים לקריירה כסוכני ייעוץ נדלן

לרי/מקס פרופשיונל גרופ זכיינית

מתכוננים ביחד לראיונות עבודה! ראה דוגמא למבחן ב-Fid%5B0%5D=1&Ke


Customer Service Advisor with HEBREW
Location: Athens, Greece
Contact:

DUTIES AND

Customer Service Advisor with HEBREW
Location: Athens, Greece
Contact:

DUTIES AND RESPONSIBILITIES:

Your target will be to ensure excellent service standards and maintain high customer satisfaction.
To receive inbound calls, E mails and Chats from consumers requiring product support
To become proficient with client programs and develop product knowledge
To follow company policies and procedures or any other assigned duties.
To organize workflow; to meet customer timeframes and to communicate clearly with all

QUALIFICATION REQUIREMENTS:

Attendance and punctuality
Familiarity with new technologies and online games
Customer orientation and ability to adapt and handle stressful situations
Excellent communication and soft skills
Ability to multi-task, prioritize and manage time effectively
Ability to work in rotating / nights shifts or weekends.

OUR OFFER:

Competitive monthly salary and excellent bonus scheme
Health insurance coverage
Greek Holidays + Sundays + Overtime are always extra paid
An amazing relocation package
Lots of benefits, discounts and initiatives for all employees
Free Greek courses
Casual dress code
Employees-relations team supports all new employees from abroad to settle down
A professional, modern and multicultural environment
Ongoing paid training

Contact:


Customer Service Advisor with HEBREW
Location: Athens, Greece
Contact:

DUTIES AND

לחץ כאן-מצא פרטים על המגייס


Opening positions for 'Inbound Sales and Support Consultant' and 'Customer

Opening positions for 'Inbound Sales and Support Consultant' and 'Customer Care Advisor' with HEBREW
Location: Belfast, Northern Ireland
Contact:

Ready to KICK ASS?

Are you excited by social media? Do you love spending time online?
As an Internet Sales & Service Consultant, you are the first point of contact for our customers all over the UK and Europe! They will look to you to provide technical support. They will seek your advice on products and services that will make their webpage the greatest that it can be! We are looking for the best talent to keep elevating the customer experience… could that be you?!

REQUIREMENTS:
Essential Criteria:
· Previous experience in a similar role with sales, service and technology skills,
· Fluent in written and spoken English & one of the following languages: German/Turkish/Swedish/Norwegian/Hebrew/French/Flemish/Finnish/Danish
· You are an action oriented person, and a true self starter,
· Strong interpersonal skills to include proven rapport building and sales/customer care techniques
· Ability to deliver amazing customer service while troubleshooting a technical support call
· Experience working in a fast paced and dynamic environment,
· Excellent interpersonal and leadership skills,
· Strong understanding or willingness and aptitude to learn Internet and website technologies,
· Ability to interact and communicate effectively,
· Able to diagnose and solve problems with varying complexity, using multiple tools and systems,
· A strong sense of humour is required!
· Knowledge of websites, Facebook, Twitter, Yelp and Google+ highly preferred

OFFER:
Hours of work: 40 Hours per week, Monday to Friday as required by operations to meet the needs of local businesses in service market.
Salary: Competitive

Benefits:
· Bright, modern and exciting place to work with excellent staff facilities.
· 28 days paid holiday (including statutory days).
· Eye Care Provision.
· Cycle to Work Scheme.
· Childcare Vouchers.
· Annual Reward & Recognition Ceremony.
· Pension Scheme.
· Team and Concentrix events.
· Employee discounts.
· Excellent relocation package.
· A fun, dynamic and challenging work environment.
· Team building activities and recognition.
· Competitive bonus incentive.
· Professional development.

Contact:


Opening positions for 'Inbound Sales and Support Consultant' and 'Customer

לחץ כאן כדי לראות ראיונות עבודה מ-Fid%5B0%5D=1&Ke


INSIDE SALES WITH HEBREW
Location: Prague, Czech Republic
Contact:

Do you know

INSIDE SALES WITH HEBREW
Location: Prague, Czech Republic
Contact:

Do you know how to adapt to different tasks? Do you like a constantly changing business environment? Are you great at dealing with people? If you are native speaker, it is absolutely your time to have an amazing career in an international business!
Read what an Inside Sales is actually doing.

Description:
• Managing assigned authorized partners / Mid-Market level strategic customers via telephone to detect potential business opportunities
• Supporting partners on business development and tracking ongoing projects as an account manager
• Managing pipeline, forecasting business and develop influential relationship with existing customers.
• Chasing up-sell and cross sell opportunities.
• Administrating CRM tools, portals and sharepoints.
• Collaborating with country field managers and engaging resources to finalize opportunities.

Preferred Skills:

• University degree or High school with a previous first professional experience in sales.
• Eligible to work in EU.
• Excellent English and native speaker of Croatian/Polish/Russian/Hebrew/Czech/English/Italian.
• Real sales attitude and the capability to persuade their partners to sign contracts.
• High level of communication skills (phone manners)
• Persuading, Influencing and Negotiating Skills.
• Self-motivated and driven.
• Previous experience in Sales or customer service experience is a plus.
We offer:

• Competitive salary + attractive Bonus system
• Daily food vouchers
• 20 Days of Holiday, plus additional holidays up to 5 days
• Business trip opportunities
• Professional growth opportunities

Contact:


INSIDE SALES WITH HEBREW
Location: Prague, Czech Republic
Contact:

Do you know

מאגר עצום של שאלות הכנה לראיונות עבודה מקצועיים בהייטק לדוגמא ב-Fid%5B0%5D=1&Ke

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה