pic slider

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

יש פתרון! שירות פרסום קורות החיים של ג'ובהאנט מכפיל לך את קצב הראיונות ומביא אותך למקום העבודה הבא שלך הכי מהר והכי טוב. נשמע טוב מדי בשביל להיות אמיתי? קראו תגובות של לקוחות

קרא המלצות חמות והצטרף לשירות עוד היום-לחץ כאן

16 בינו׳ 2016

לחברה צעירה ודינמית, במרכז ת"א, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בתחילת דרכו/ה. לחברה

לחברה צעירה ודינמית, במרכז ת"א, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בתחילת דרכו/ה.
לחברה

לחברה צעירה ודינמית, במרכז ת"א, דרוש/ה מנהל/ת חשבונות בתחילת דרכו/ה.
לחברה צעירה ודינמית דרוש/ה מנהל/ת חשבונות
לתפקיד התחלתי, הכולל אחריות על הכספים
הנכנסים לחברה, עבודה מול לות, הנפקת
חשבוניות, הסכמים וכו'.
העבודה הינה בצוות, ימים א'-ה',
עם נכונות ליומיים ארוכים בשבוע (עד 19:30).
דרישות:
נכונות לעבודה במשרה מלאה + שעות ערב.
הכרות עם תוכנת חשבשבת-חובה!
קורס בסיסי בהנה"ח (1+2)- חובה !
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
רלוונטים :
http://

www.jobswipe.co

/anonymous?job=54c8fe63c27ac8fb6df0f243

איך לעבור מבחן אמינות ועוד חידות מ-Google




לפוינטר ישראל דרוש/ה נציג/ה למוקד העסקים .
מתן שירות למנהלי תיקי

לפוינטר ישראל דרוש/ה נציג/ה למוקד העסקים .
מתן שירות למנהלי תיקי לות עסקיים בתחום
איתור ומיגון לרכב.
מתן שירות אישי מקיף ללות עסקיים
של החברה.
העבודה כוללת שיחות נכנסות וים .
עבודה במשרה מלאה ימים א-ה (המוקד פעיל מ08:00-
18:00) כל משמרת 8.5 שעות. ימי שישי אחת לחודש
העבודה בחולון .
:
http://

www.jobswipe.co

/anonymous?job=54c8fe64c27ac8fb6df0f247

לפרטים-ישירות למגייס


אוהבים אנשים? אתם רציניים, כריזמטיים ומלאים באנרגיות??
אנחנו מחפשים אתכם!!
למשרדי פנאן

אוהבים אנשים? אתם רציניים, כריזמטיים ומלאים באנרגיות??
אנחנו מחפשים אתכם!!
למשרדי פנאן ג'וב דרוש מתאמת\מתאם פגישות!
עבודה בסביבה צעירה ומשפחתית, שכר בסיס גבוה+בונוסים.
תחילת עבודה: במיידי.
לתיבת דואר של קבוצה זו, או :
http://

www.jobswipe.co

/anonymous?job=54c8fe65c27ac8fb6df0f249

מה שואלים בראיון ב-Ibm


היי
אני עוד אחד מהסטטיסטיקה.
כן, גם אני לא מוצא עבודה
אבל היי,

היי
אני עוד אחד מהסטטיסטיקה.
כן, גם אני לא מוצא עבודה
אבל היי, אני בחור טוב, אחראי ומסור, אני מנתח כל דבר עד לפרט הכי קטן כדי ללמוד ולהשתפר...
וגם כל מקום עבודה שקיבל אותי לא התחרט.
אבל כמובן שמי שמסתכל עלי בראיון לא יכול לדעת את זה.
אז כן, יש לי מטרה בחיים , למדתי גרפיקה ועכשיו אני לומד תיכנות כדי לשלב ביניהם
ולהיות מסוגל ליצור כל דבר בסביבה האינטרנטית והמיחשובית שגדלתי אליה מגיל 0,
אבל 3-4 חודשים של חיפוש עבודה שלא מניב תוצאות יכול לתסכל בן אדם... וכל אחד יכול להסכים.
אבל אני עליתי על השיטה, שהתיסכול והרגש זה רק בראש.
אז אני ממשיך לחפש, וכשאתקבל לעבודה כלשהי, אתן את כל כולי, בידיוק כמו בכל עבודה אחרת שעבדתי בה.
אז למה הפוסט אתם שואלים? (אם הגעתם עד לכאן בכלל)
פוסטים של עידוד (עצמי?) זה טוב ויפה, ואני לא אומר שלא צריך כאלה הרי העולם הרבה יותר יפה כשאתם שומעים דברים טובים...אבל זה לא פוסט עידוד.
העולם שלנו מבוסס כסף, ולכן אין לנו ברירה אלא תמיד לחפש אותו, בלעדיו אנחנו פשוט לא יכולים לחיות.
בעולם כזה כסף זה כמו חמצן ומים, רק שחוסר בו לא הורג אותך באותה מהירות,אין מה לעשות אנחנו פשוט תלויים בו, ואין דרך אחרת, חייבים להתפרנס - כדי לחיות.
מה שמביא אותי לפואנטת הפוסט שלי.
שמי אוראל ירון , אני גרפיקאי, ביצועיסט, מתכנת , טבח , פועל ייצור ויכול בקלות להיות מה שתירצו.. ואני "גוסס" בלי עבודה כבר 4 חודשים, אבל אמרתי לכם כבר מקודם,
המצב רוח שלי בסדר, כי הכל בראש, ואולי זה הטיפ היחידי שאני יכול לתת לכם..
אבל כסף זה כבר עניין שונה לגמרי.. כסף זה לא בראש..אחרת הייתי מיליארדר וכבר גר על מאדים.
אז אם אתם אנשים\ עסקים שמחפשים עובד איכותי בירושלים (גם בתחום המחשבים האינטרנט והגרפיקה וגם לא)
דברו איתי, אני רוצה לחיות.

0548112307

orelyaron.com
http://

www.jobswipe.co

/anonymous?job=54c8fe65c27ac8fb6df0f24b

שחזורי ראיונות מכל חברות ההיטק בארץ, אפילו מ-אורבוטק


אנו מחפשים "תותח/ית" שיצטרפו למערך האינטגרציה והשירות של חברת ITLogic
התפקיד

אנו מחפשים "תותח/ית" שיצטרפו למערך האינטגרציה והשירות של חברת ITLogic
התפקיד כולל:
תמיכה שוטפת בלות החברה מרחוק ובאתר הל.
תכנון והקמה של פתרונות מחשוב ללות.
חשיפה ושימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר.
שותפות בפרויקטי אינטגרציה מאתגרים ומורכבים.
דרישות התפקיד:
יחסי אנוש מצוינים, תודעת שירות גבוהה :)
ניסיון של לפחות 4 שנים בסיסטם בסביבות Microsoft בארגונים עסקיים.
ניסיון מוכח בניהול סביבות VMWARE.
ניסיון מוכח בעבודה עם מערכות סטורג' (SAN).
היכרות בתפעול תשתיות רשת (מתגים, נתבים וכו..)
הסמכות רלוונטיות יתרון.
יכולת התנסחות טובה מאד בעל-פה ובכתב.
** להגשת מועמדות יש לשלוח אל:
http://

www.jobswipe.co

/anonymous?job=54c8a9e9c27ac8fb6df0ee2a

מצא משרות הייטק נוספות בקבוצת הלינקדאין-משרות בין חברים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה