We are Hiring!
CalCom is looking for a talented system
CalCom is looking for a talented system engineer to join our professional services team.
We are a security vendor with global customers and partners, offices located in Lod.
The Position includes managing implementation of the company's solution at customer sites in Israel and overseas, being involved in POC's and support the R&D team.
Requirements:
Mandatory:
- 2 years of experience in managing large scale Windows infrastructures
- Knowledge in Active Directory
- Experience with Managing GPO
- Experience with server hardening
- experience with Microsoft SCOM
- VB script, PowerShell, Java
Advantage:
- Reporting services
- Knowledge in system networking/security
- Presale capabilities- English/Hebrew
- BA from a leading university- Industrial engineering/CS
Please to
http://jobswipe.co/anonymous?job=54d95990a83e600f7f8b5e76
אל תבוא לא מוכן לראיון מקצועי בלי הכנה טובה, קרא שיחזור ב-Neogames
יש לכם נסיון הפורקס /אופציות בינאריות? דוברי אנגלית?
יש לי משרה
יש לי משרה מיידית .
אנשי מכירות שלחו לי .
http://jobswipe.co/anonymous?job=54d95991a83e600f7f8b5e78
יש לכם נסיון מתחום הפורקס או אופציות בינאריות? דוברי אנגלית?
יש לכם נסיון מתחום הפורקס או אופציות בינאריות? דוברי אנגלית?שלחו לי יש לי משרה מיידית.
http://jobswipe.co/anonymous?job=54d95992a83e600f7f8b5e79
דרוש/ה חונך/ת לילד בן 9 עם אספרגר בפ"ת , לפעמיים-שלוש
דרוש/ה חונך/ת לילד בן 9 עם אספרגר בפ"ת , לפעמיים-שלוש בשבוע אחה"צ , רצוי סטודנט/ית בתחום, עדיפות לבעלי/ות ניסיון . המתאים/ה ייהנה מהדרכה ממנתח התנהגות ומאפשרות להמשך עבודה כמשלב/ת בביה"ס בשנה"ל הבאה.http://jobswipe.co/anonymous?job=54d95992a83e600f7f8b5e7a
משתפים חוויות מראיון העבודה, למשל ראיון ב-Microsoft
נציגי/ות שירות למוקד שירות חסכון ארוך טווח בפ"ת ---
דרושים/ות נציגי/ות
דרושים/ות נציגי/ות שירות למוקד חסכון ארוך טווח בפ"ת. מענה לשיחות נכנסות בתחום ביטוחי חיים, גמל ופנסיה.
כעובד חברה תהיה זכאי לעליות שכר מדורגות, תשלום עבור שעות נוספות, מענקי התמדה ובונוסים אישיים וצוותיים המפורטים מטה.
**המוקד משמש כתקופת סטאז' למועמדים שלומדים שיווק פנסיוני*
מהות התפקיד- מענה ללות החברה (מוקד שיחות נכנסות) בתחום של ביטוחי חיים, ומנהלים, קרנות פנסיה, קופות גמל וקרנות השתלמות.
מסירת מידע בנוגע לכספי המבוטחים (בירור יתרה/גובה דמי ניהול), הסבר על פרוצדורות (העברת או משיכת כספים, קבלת הלוואה), עדכון סטאטוס בקשת ל (משיכת כספים/ הלוואה).
:
מיקום: פתח תקווה, ישראל
דרישות התפקיד:
ניסיון ממוקד שירות טלפוני - יתרון
אוריינטציה שירותית
רמה אישית גבוהה
יכולת ביטוי גבוהה
יצירתיות וגמישות מחשבתית
התחייבות לשנת עבודה
http://jobswipe.co/anonymous?job=54d95993a83e600f7f8b5e7c
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה