pic slider

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

יש פתרון! שירות פרסום קורות החיים של ג'ובהאנט מכפיל לך את קצב הראיונות ומביא אותך למקום העבודה הבא שלך הכי מהר והכי טוב. נשמע טוב מדי בשביל להיות אמיתי? קראו תגובות של לקוחות

קרא המלצות חמות והצטרף לשירות עוד היום-לחץ כאן

5 באוק׳ 2012

key account manager – france in sharon region

key account manager – france in sharon region

"A fast growing successful startup is seeking a Strategic Accounts Sales Manager to manage an entire state of the art "Sales 2.0" process to large and strategic accounts for the French Market. The Strategic Accounts Sales Manager is responsible for penetrating new strategic customers in the Enterprise world and expanding the sales within these customers to standardize our service as company-wide solution. The Strategic Accounts Sales Manager will work top down and bottom up as well as nurture "C" level relationships to build a long term partnership with the customer ensuring growth in all revenue streams. Skills/Requirements: •At least 8 years of experience in direct sales to large / global Enterprise customers, with proven, successful track record of generating revenue and closing business. •Experience in selling software to large Enterprise customers. •Successful track record in dealing with complex sales processes •At least 5 years in sales within the French market. •French – Mother Tongue, English – Business level •Ability to build strategic, long term relationships with "c" level executives. •Ability to map the organization structure and political structure. •Ability to work bottom up and top down to leverage a single penetration point to a wide adoption of Panaya across the distributed and centralized Enterprise. •Positive and energetic attitude with ambitious, upbeat, highly creative, self-motivated personality CVs in Word format to ."

עוד במשרות הייטק בין חברים




regional sales manager – nordics in sharon region

"A fast growing successful company is seeking a superstar Regional Sales Manager to manage an entire state of the art "Sales 2.0" process in the Nordic market. The Sales Manager is responsible for converting a substantial number of enterprise opportunities into long term customers through a short and efficient sale cycle and by nurturing "C" level relationships. As a Regional Sales Manager you will be responsible for new customer acquisitions and long term account management within the territory ensuring growth in all revenue streams. Skills/Requirements: •At least three years of experience in direct sales to large enterprise customers, with proven, successful track record of generating revenue and closing business. Experience in selling software in an advantage. •At least three years in sales within the Nordic/BENELUX market. •English – Business level •Dutch/Finish/Swedish/Norwegian –Great Advantage •Hunter at heart •Ability to organize and prioritize assigned tasks. Advantage: Prior experience of multiple-opportunity management •Ability to communicate and interact with senior executives / "C" level •Positive and energetic attitude with ambitious, upbeat, highly creative, self-motivated personality CVs on Word format to ."

עוד במשרות הייטק בין חברים


sales center manager - forex in sharon region

"Be part of a young, growing and dynamic company. We are an International online trading company, specializing in foreign exchange and financial derivatives trading- (FOREX & CFDs). We are looking for enthusiastic, outgoing and self motivated individuals. Only serious, reliable and long term individuals need apply. Requirements: • At least 2-3 years of experience as call center manager preferably in the Forex business • Experience in Retention – Big Advantage • Experience in online loyalty programs– a must! • Management experience of Customer Support /or sales (10+ employees and above). • Experience in Marketing and sales – a plus. • Excellent interpersonal skills with the ability to form good relationship with clients and team members. • Sales, Service and target Oriented, ambitious, motivated and driven Team Manager. • Organized, Independent, Able to work unsupervised. • Excellent organizational and time management skills. • Ability to multi-task and work under pressure CVs in Word format to ."

לחץ כאן ומצא פרטים על המגייס


qa team leader in sharon region

"תיאור התפקיד: • הובלת צוות הבדיקות ביחידה, המורכב ממהנדסי בדיקות במרכז החברה בארץ ובאתר offshore • אחריות כוללת לאיכות המוצר – שהינו מוצר מרכזי מוביל בחברה • ליווי כל הפרוייקטים בקבוצה משלב האפיון, דרך הפיתוח ועד להטמעה הסופית • תכנון מפורט של תכניות הבדיקות, ודיווח שוטף על ההתקדמות למנהל היחידה • הגדרה והטמעת תהליכי בדיקות ואבטחת איכות • הובלת תהליכי אוטומציה • עבודה עם חברות בינלאומיות. דרישות התפקיד: • שנתיים נסיון בניהול צוותים • חמש שנות נסיון לפחות בבבדיקת תוכנה • נסיון בעבודה מול מערכת מבוססות WEB , והבנה בחווית משתמש - יתרון משמעותי • הכרות מעמיקה עם מתודולוגיות בדיקות (מסמכי בדיקות STP, STD, STR, agile, עבודה עם כלי בדיקות ומעקב) • נסיון בתהליכי אוטומציה של בדיקות • יכולת קליטה מהירה והבנת תהליכים, למידה עצמית וראיה מערכתית • יכולת עבודה בסביבה דינמית ובמסגרת לוחות זמנים צפופים • נסיון בניהול צוותי offshore • אנגלית ברמת שפת אם CVs in Word format to ."

More info and more jobs


controller of revenues & billing unit in sharon region

"התפקיד הינו תפקיד חשבות המתמקד בבנייה של תחום revenue & billing בחטיבת הכספים. התפקיד מתאים לחשבים מנוסים שביצעו תפקיד ניהולי בחברה, כחשבים. הכפיפות הינה לסמנכ"ל כספים בחטיבה. התפקיד כולל עבודה רבה בתחום עולם ההכרה בהכנסה, חוזים, ניתוחים כלכליים והתחשבנויות מול פרטנרים . התפקיד דורש יכולת התנהלות בסביבה גלובלית מורכבת ודינמית, יכולת הובלה וניהול, עמידה מול דרגים בכירים ויכולת טובה מאד בהנעת ממשקים. התפקיד דורש יכולת פרואקטיבית, גמישות, נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות ובלחץ. משימות התפקיד • אחריות לשני תחומים מרכזיים revenues & billing (ותחומים חשבונאיים נוספים). • ניהול צוות של רואי חשבון • הכנת דוחות כספיים (חודשיים ותקופתיים) • ניהול פרוייקטים בתחום הכספים. • ביצוע ניתוחים כלכליים מיומנויות נדרשות • השכלה כרואה חשבון • נסיון ניהולי של רואי חשבון. • ידע מקיף בתקני IFRS • נסיון בעבודה בארגון גלובלי. • נסיון קודם של כ-5 שנים בחברות עיסקיות, ושל כ-2-3 שנים בתפקיד חשב/ת בארגון (עדיפות לחברות גלובליות, בינוניות. • ניסיון בתחום הכרה בהכנסות – יתרון • נסיון בעבודה מול דרגים בכירים. • שליטה ביישומי מחשב :,Power Point Excel ,Word (ברמה גבוהה מאד) והכרות עם מערכות ERP – יתרון. • אנגלית ברמת גבוהה מאוד . CVs in Word format to ron@Israemploy.net."

לחץ כאן ומצא פרטים על המגייס


networking expert in sharon region

"אנשי network בעלי ניסיון של כ-10 שנים בכל תחומי התקשורת מטרות התפקיד • תפעול שוטף ואופטימיטזציה של תשתיות תקשורת • תכנון והקמה של סביבות חדשות בסביבת corporate ובסביבת production • עבודה יומיומית וצמודה מול צוותי IT ופיתוח • בחינת מוצרים חדשים בתחום התקשורת ואבטחת המידע כישורים ומיומנויות נדרשות • מינימום 7 שנות ניסיון כאיש תקשורת בסביבות Production (ניסיון באבטחת מידע יתרון) • ניסיון רב באפיון, תכנון, התקנה ו- troubleshootingבכל תחומי התקשורת (עם דגש על Load balancing) • ניסיון מוכח במוצרי Cisco • ניסיון במערכות הפעלה שונות (windows, unix, linux) • ראיה מערכתית • יוזמה ואחריות אישית • יחסי אנוש מעולים • יכולת עבודה טובה בצוות • יכולת לימוד עצמית גבוהה • אנגלית ברמה גבוהה CVs in Word format to ."

אתר ת'מגייס בלינקדאין


pre sales לאזור יפן !!!!

"חברת הייטק מובילה בתחומה מחפשת Pre sales לאזור יפן מדובר על משרה עם נסיעות ולא רילוקיישן לפחות 3 שנות ניסיון בתפקיד דומה חובה נסיון בעבודה מול יפן קו"ח ניתן לשלוח אלי ישירות למייל: "

More info and more jobs


מהנדס חומרה #45279

"תיאור תפקיד: מהנדס פיתוח חומרה לתיכנון, עריכה ואינטגרצית חומרה/תוכנה של מחשבים מוקשחים מבוססי PowerPC/x86 . התפקיד כולל פיתוח וליווי מוצר משלב האיפיון עד להעברתו לייצור. ניסיון של שלוש שנים לפחות. דרישות התפקיד : - ידע וניסיון בתכנון מעגלים אלקטרוניים מבוססי CPU וארכיטקטורת מחשב. - ידע וניסיון בתכנון VHDL למימוש ברכיבים מתכנתים מהירים. - נסיון בעריכת מעגלים בתדר גבוה. - תכנון בסיסי של מעגלי ספק כוח. - תקשורת גבוהה בכתב ובע"פ באנגלית - ידע באחד או יותר מהנושאים הבאים (יתרון): - מעבדי PowerPC or x86 (Core) - הכרת תקנים PCI ,PCIe ,SRIO - הכרת מערכות עם ממשקים כמו VME BUS,CPCI BUS, VPX השכלה: - תואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה מיומניות וכישורים: - מוטיבציה גבוהה, אחריות אישית ויוזמה - יכולת לעבודה עצמאית - יחסי אנוש טובים ויכולת השתלבות בצוות - יכולת עבודה על מספר משימות במקביל - ראייה מערכתית"

פרטים בלינקדאין


v&v manager for medical device #45280

"Develops and maintains test methods, equipment and instruments in order to support the product life cycle, to include initial design, verification, validation, and post-launch. Assist design groups from initial design phase to final verification/validation, to ensure a smooth transition into, and through, the Test plan. Responsible for verification and validation tests plan Develops and maintains test methods, equipment and instruments for medical device throughout all development and production stages of the product. Performing validation and testing of hardware (mechanical, electronic implantable devices) for prototypes and products. Leading projects to develop and coordinate testing procedures for prototypes and products. Design , selection and documentation of test equipment (HW) and writing software(MATLAB ,SIMULINK) for test fixturing. Formulates test guidelines ,Acceptance Tests procedures,protocols,tests reports. Responsible for specification, purchasing and maintenance of laboratory test equipment. Requirements University graduate (B.sc or higher) in Electronic//Biomedical/Mechanical Engineer 3-5 years experience in product development in Medical device industry in development and testing. 3-5 experience in design and execution of validation tests for multidisciplinary medical device Experience desired in LabView, SIMULINK Experience in Digital and Analogue design, scheme reading and Digital testing. Proven experience in working with RF and Digital test equipment: such as: logic analyzer, Spectrum analyzer, Oscilloscope. Good English skills Knowledge and experience with environment ,safety ,biocompatibility and essential performance tests( EN 60601,EN61508 ect) Multi-tasker, independent, punctual and accurate with excellent organizational skills Team oriented, collaborative, good personal relationships Can conform to shifting priorities, demands and timelines through analytical and problem-solving capabilities. Ability to effectively prioritize and execute tasks in a high-pressure environment Capable of overseas subcontractors managemen"

לפרטים הצטרף לקבוצה הגדולה בארץ לחיפוש עבודה


teva pharmaceuticals ltd. is looking for מנהל תחום ביצור

"לתפקיד הכולל: ניהול מחלקת גרונלציה - כולל ניהול ר"צ ומפעילים. הובלה והנעה לעמידה ביעדים מחלקתיים. (איכות, תפוקות, בטיחות ועוד). אחריות על מספר רב של קווי ייצור. אחריות ניהולית על מחלקה בת 130 עובדים רחב ומגוון. אחריות להדרכות מקצועיות של עובדים חדשים וותיקים ומעקב אחר חניכת עובדים חדשים. דאגה למוטיבציה של העובדים ושותפות לגיוס עובדים חדשים. עבודה מול ממשקים רבים במחלקת יצור ומחוץ למחלקה. דרישות התפקיד: תואר ראשון בהנדסה (מזון, ביוטכנולוגיה, כימיה, תעשיה וניהול, מכונות)-חובה. ניסיון ניהולי מוכח במפעל יצרני- שנתיים ומעלה חובה. היכרות עם פארמה- יתרון. אנגלית ברמה טובה- חובה. העבודה במפעלנו בירושלים. send your CV with the position number 4562to: "

כל הפרטים בקבוצת משרות הייטק בין חברים


sports marketing manager in center

"An online marketing company seeks an experienced sport advertisement manager who is copywriter enthusiast to develop, write and edit promotional material and website content. Requirements 1. Management experience. 2. BA in marketing/advertising. (Plus but not mandatory) 3. Experience in preparing and managing promotional campaigns. 4. Extensive knowledge of a variety of popular sports. 5. Fluent English. 6. Excellent analytical skills, able to assimilate data and understand trends. 7. Excellent attention to detail. 8. The candidate must be goal oriented, motivated and capable of multi-tasking. 9. Ability to work under pressure, prioritize workloads and meet deadlines 10. Strong knowledge of online marketing 11. Strong communication and interpersonal skills CVs must be sent in ENGLISH in Word format to ."

לוח דרושים -ריכוז משרות


senior help desk in ramat gan

"Responsibilities: Experience in Windows XP desktop management (Linux experience is a plus). Requirements: 1. Service Oriented, strong customer service attitude. 2. PC hardware trouble-shooting skills. 3. Experience with MS Office/Open Office programs.(word, excel / writer, calc etc). 4. Thorough understanding of Windows Group Policy Objects. 5. Knowledge in network services & networking equipment configuration. 6. Excellent problem solving skills. 7. Good English. 8. Must be willing to work non-conventional hours according to support needs. 9. BA in computer science – advantage. CVs in Word format to ."

לחץ כאן ליצירת קשר עם המגייס


reception clerk with small experience in tel aviv

"פקיד/ת קבלה תיאור: איוש עמדת קבלה, קביעת פגישות מתן מענה טלפוני וקבלת קהל עבודה משרדית, ניהול חשבונות, הזמנת ציוד משרדי עבודה במשרה מלאה: 8:30 עד 17:30 עבודה בסביבה צעירה ואנגרטית דרישות: אנגלית ברמה טובה יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת שליטה בכל תכנות האופיס יחסי אנוש טובים!!! CVs in Word format to ."

פרטים בלינקדאין


איש system

"בוגר ממר"ם או קורס נטמ"ם ניסיון בעבודה מול מערכות אופטימיזציה ניסיון בבניית תוכניות, הורדת גרסאות ניסיון בעבודה עם NetApp, VMware קו"ח לשלוח ל- בצרוף שם המשרה בשורת הכותרת"

למידע ומשרות נוספות בלינקדאין


graphic designer for online marketing

"A young and fast growing online gaming company, based in the center of Ramat Gan, is looking for a talented Graphic Designer. You will be in charge of creating and designing banners, landing pages and mailers. • Experience in the Gaming or forex, binary options industries - mandatory • Experience in designing banners, landing pages and mailers - mandatory • Creative thinking. • Fit for freelancers - possibility to work from home. • Excellent conditions. Only candidates with portfolio will be contacted. You can send us your portfolio by email at: "

פרטים בלינקדאין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה