pic slider

Food

?נמאס לכם לרדוף אחרי ראיונות עבודה

יש פתרון! שירות פרסום קורות החיים של ג'ובהאנט מכפיל לך את קצב הראיונות ומביא אותך למקום העבודה הבא שלך הכי מהר והכי טוב. נשמע טוב מדי בשביל להיות אמיתי? קראו תגובות של לקוחות

קרא המלצות חמות והצטרף לשירות עוד היום-לחץ כאן

20 ביוני 2012

New job מנהל/ת פרויקטים בכיר/ה

LinkedIn Following

  • Group: קבוצה למחפשי עבודה בדרג ניהולי
  • Subject: מנהל/ת פרויקטים בכיר/ה

Nataly Kovelchuk - WinJobs1@013net.net posted a job: מנהל/ת פרויקטים בכיר/ה

"לחברה גדולה, דרוש /ה מנהל /ת פרויקטים בכיר /ה בעל /ת ניסיון קודם מוכח בתפקיד דומה בתעשייה התהליכית. התפקיד כולל: אחריות על כל מרכיבי הפרויקט משלב התכנון עד מסירה ללקוח, עבודה מול לקוחות חיצוניים ופנימיים, תכנון לו"ז ותקציב, התקשרות מול ספקים וניהול מו"מ ,הנעת צוותי משימה עד להשלמתה. העבודה ממוקמת בבאר שבע, חובה מגורים באזור קרוב לבאר שבע או נכונות אמיתית להעתקת מגורים לאזור מיד עם חתימה על חוזה העסקה חובה לציין דרישות שכר , פניות בלא ציון דירושת שכר לא תענינה השכלה: מהנדס /ת מכונות או כימיה BSc- חובה נסיון מוכח בפרויקטים תהליכיים אנגלית ברמה טובה. שליטה בכל יישומי OFFICE. מיקום המשרה: דרום הארץ נא לשלוח קורות חיים לדוא"ל: mayade@017.net.il או לפקס: 037608909"

Don't want to get activity notifications: Change your following people settings »

Learn more about following people's activity

LinkedIn values your privacy. At no time has LinkedIn made your email address available to any other LinkedIn user without your permission. ©2012, LinkedIn Corporation.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה